2014. július 16., szerda

Sección 2/2 - Mi történik velem?

Hola! 
Na, szóval. Köszönöm, hogy több, mint 60-an vagytok velem. Az első rész szó szerint "tarolt" 
A második rész, viszont siralmas lett :D
Aki szemfüles az könnyedén rájön, hogy mit jelent a cím.. Vicces kis történet, már részeg voltam az írás közben is. Én itt aláírom mindenkinek, hogy Tini kissé hisztérikus és érzékeny, de a valóságban is nagyon érzékeny lány. De sebaj, elég a rizsából. Remélem ez a rész nagyon fog nektek tetszeni, mert most én is röhögtem rajta. :) Ami viszont kicsit rosszul esik, hogy visszahúzódtak az olvasók... A blog egyébként teljes mértékben saját kitaláció, igaz vannak benne megtörtént dolgok is. :D 

*Próbán*

Na, otthagytad azt a szemetet?-kérdezte Mechi amikor eljöttem Jorge mellől.
Látod mellettem valahol?-kérdeztem arra utalva, hogy igen.
Ne is foglalkozz vele! A fiúk egyszerűen ostobák.-bólogatott.
Egytől egyik.-mosolyogtam.
Ja ja.-kacsintott. 
Sziasztok srácok, bocs, hogy késtem. Dugóba keveredtem. Álljatok be.-sietett be az ajtón Sergio.
Juj.-hőköltünk hátra Sergio látványától.
Mi az?-kérdezte az izzadtságban úszó Sergio.
Kérdezhetek valamit?-fogta be az orrát Mercedes.
Mi van?-kérdezte Sergio.
Elütött egy busz vagy egyszerűen futva jöttél idáig?-kérdezte jó kedvűen Mechi és pedig elröhögtem magam.
Miért? Nagyon gáz?-nézett a teremben lévő egyetlen hímneműre, Jorge-ra.
Ja.-fogta be az orrát Jorge is.
Mindjárt jövök.-mondta majd szomorúan elballagott.
Tini..-sétált hozzám Jorge.
Melyik részét nem érted annak, hogy hagyj békén?-kérdeztem flegmán.
Most is beszélsz velem, ez haladás.-kacsintott.
Kopj le..-mondtam majd eljöttem a közeléből.
Mit akart?-kérdezte Mech.
Beszélni akart velem, de engem nem érdekelt, hogy mit akart mondani.-vontam meg a vállam.
Ne is.- mondta Mechi.
Visszamegyek az öltözőbe, elfelejtettem, hogy hol a ruhám. Mindjárt jövök, maradj itt.-mosolygott Mechi és visszarohant Bertához.
Na, most már beszélhetünk!-sietett hozzám Jorge.
Hagyj már békén!-kiabáltam vele.
Addig nem ameddig nem mondod el, hogy mit tettem ellened!-ragadta meg a karom.
Engedj el! Mit nem értesz meg ezen?!-kiabáltam és megpróbáltam kirángatni a karom a szorításából de mindhiába. Erősebb, mint én.
Jorge engedj már el! Hagyj békén!-kiabáltam.
Mi bajod lett velem? Nem csináltam semmit se!-mondta.
Akkor miért rángatsz?-kérdeztem dühösen.
Mert te akkor is haragszol!-kiabált.
Biztonsági őr!! Valami idegen csöves megtámadott!- kiabáltam arra várva, hogy valaki a segítségemre siet.
Csöves?! Komolyan??- nézett rám flegmán.
Engedj már el az isten szerelmére!-rángatóztam össze-vissza.
Sehol se vagy az erőmhöz képest.-röhögött.
Tényleg?-néztem a szemeibe.
Ja.-röhögött.
Akkor ezt neked Ego Blanco!- kiabáltam majd rátapostam a lábára.
A franc.-esett össze.
Ja, tényleg nem vagyok sehol se hozzád képest!- mondtam mérgesen majd elindultam az ajtó felé. Az ajtó előtt megálltam. Ez nem én vagyok.. Sose bántanám Jorge-ot.. Ezzel a gondolattal a fejemben vettem egy mély levegőt és megfordultam. Jorge a cipője nélkül ült a földön és a lábát fájlalta.
Gyere, állj fel!- sétáltam vissza és a kezemet nyújtottam neki. Boldogan rám nézett és megfogta a kezem. Segítettem rajta, majd felhúztam a földről.
Mégse haragszol.-mosolygott majd két lábra állt.
Ennyire fáj a lábad?- kérdeztem, mert rendesen vigyorgott és egyik lába se volt meggörnyedve vagy ilyesmi.
Nem fáj. Annyira..-mosolygott.
Tudtam, hogy felsegítesz..-mosolygott.
Gratulálok..te is tudhatnál dolgokat...Például  ha valaki bemegy az öltözőbe észre se veszed, hogy részese a "műsorodnak".-mondtam könnyekkel teli szemmel.
Nem értem, hogy miről beszélsz.-mondta.
A szőke hercegem voltál..-mondtam.
Tudom..és? Mi köze ehhez bárminek?-kérdezte.
Hogy neked ott a hercegnőd..-néztem az ajtóra ahol Stephie hallgatózott. 
Nagy komolyan megindultam felé. Érett nőként nem csináltam vele semmit, pedig legszívesebben megtéptem volna.
Ne aggódj, a herceged biztonságban van.-súgtam a fülébe.
Nem is féltem tőled. Nem bírod elvenni.-súgta utánam.
Abban a pillanatban felcsillant a szememben a versenyszellem. 
Ne akarj versenyezni!-súgtam a fülébe.
Nem fogok, a versenyt megnyertem. Jorge az enyém.-mosolygott a képembe.
De a szerelme az enyém.-kacsintottam mire Stephie feje vörösebb lett a falnál.
Egy-null a javamra.-kacsintottam majd otthagytam a két szerencsétlent.
Vissza,vissza!-lökött vissza a terembe Sergio, Mechivel egyhuzamban. Gőzöm sincs, hogy mikor került mellém de se baj.
Beállni srácok!-utasított Sergio, ő pedig a tükör elé állt. 
Sok sikert.-mondta Stephie és Jorge arcát puszilgatta.
Jorge mi lenne ha kimennél a próbateremből és máshol szórakoznátok? Dolgozni jöttél ide!- mondta Sergio Jorge pedig nem tudott mit válaszolni.
Sergio.- tettem fel a kezem mint az iskolában.
Mond!- mosolygott.
Nem Jorge hibája, ő mindig 100%- san teljesít. Elvonták a figyelmét.- mosolyogtam természetesen Stephie jelenléte ellen.
Stephie csak a szemét forgatta és Jorge segítségére számított de tőle egy kicsit se kapott.
Pápá.-integetett Mechi Stephie pedig kirohant a teremből.
Ügyes vagy.-súgta Mechi fülébe ő pedig adott egy pacsit.
Na srácok, kezdjük is el.-mosolygott Sergio.
Tini te kezded a Hoy Somos Más-al. Utána a Te Creo, Como Quieres, Ser mejor, Libre soy. Utána szépen belép Jorge a Corre-számnál.-mosolygott Sergio.
Oké.-bólintottam és elkezdtem énekelni.

*Próba vége* 

Próba után szörnyen szégyelltem magam így hát megint Jorge öltözőjébe mentem bocsánatot kérni tőle és a házi sárkányától. Megint az öltözője felé mentem de még mielőtt bementem hangokat hallottam bentről. Stephie kiabált Jorge-val.
Elegem van! Hagytad, hogy megszégyenítsenek!- kiabált Stephie.
Engem Sergio cseszett le, szerinted jobban jártam?-kiabált Jorge.
De én a barátnőd vagyok!-kiabált Stephie.
Tudom ne haragudj..-mondta Jorge. 
Ennél a mondatnál belestem a kulcslyukon.
Ne haragudj már.-mosolygott Jorge.
Szeretlek, mindennél jobban. Sőt, imádlak. Egyszer még Mss. Blanco leszel, akkor majd felfogod mennyire imádlak.-mondta Jorge és erősen megcsókolta Stephie-t. Abban a pillanatban előröl kezdődhetett volna minden, szívfájdalom, sírás, idegesség. De nem. Elfogadtam a tényt, hogy mással akarja leélni az életét. Oké, megértem. 
"Mással vagy, megértem.
Nem hívsz, megértem.
De ha mással látsz, remélem megérted."
Ebben a pillanatban csak ez járt a fejemben.. Semmi más. Csak a bosszú. De azzal se megyek semmire..
Tini!-vett észre Mechi.
Csönd!-rohantam oda és befogtam a száját.
Azt akarod, hogy meghalljanak?-kérdeztem idegesen.
Mechi csak ijedten a fejét csóválta mire elrángattam az ajtó elől.
Egyenesen az épület elé cibáltam ki.
Miért hallgatóztál? Normális vagy Martina?- kiabált Mechi.
Nem akartam hallgatózni! Eleinte csak bocsánatot akartam kérni a rossz viselkedésemért, de utána olyan történt ami egy időre elválaszt a külvilágtól.-mondtam szomorúan.
Mi történt?-kérdezte.
Jorge azt mondta Stephie-nek, hogy szereti őt és egyszer majd Mss. Blanco lesz.-mondtam.
Most sírni fogsz?-kérdezte aggódva.
Dehogyis.-mosolyogtam.
Hogyhogy?-lepődött meg.
Nem futok olyan szekér után ami nem akar felvenni.-mondtam lazán.
Teljesen igazad van.-bólogatott.
Nagyon örültem neki, hogy Mechi egyetért velem, mert egyáltalán nem beszél Xabiról egész nap. Könnyen elfelejtette.
De ma bulizni fogok...-mondtam magabiztosan.
Én nem.. fáradt vagyok, haza akarok menni.-mosolygott.
Nembaj, akkor elhívom...-gondolkoztam. Lodi? Nem, most boldog szerelmes. Cande? Most szakított, nem jönne el. Ilyenkor otthon sír. Facu? Nem olyan jó vele bulizni, szintén most szakított Xabi? Hagyjuk.. Jorge? Vele lenne a legjobb de hagyjuk, elfelejtem. Pablo? Nagyon rég nem láttam, nincs kedvem hozzá. Ruggero? Hát.. Imádom, vicces, jó fej, imádni való, jó vele piálni. Megvan. Ruggero a győztes.
Ruggero-t. Ruggero-val bulizok ma!- mosolyogtam elszántan.
Oké, ő a legkedvesebb srác.-mosolygott Mech. 
Hívom is, és indulunk.-mosolyogtam majd előkaptam a mobilom.
Szia Ru, itt Tini.- szóltam bele a telefonba.
Szia Tini, mi a helyzet? Valami baj van?-kérdezte.
Nem, miért lenne?-kérdeztem.
Nem szoktál szabadnapon felhívni.-röhögött.
Hát, azt akartam megkérdezni, hogy nincs-e kedved elmenni ma valahova bulizni?-
Hát, se nőm, se nejem úgyhogy ráérek, Úgyis csak ülök az ágyon és zenélek.-sóhajtott.
Ha eljössz értem indulhatunk is.-vágtam rá egyből.
Oké, hova menjek?-kérdezte.
A stúdióhoz. Készültünk a Juntada Tinista-ra azért vagyok bent.- mondtam.
Oké, 5 perc és ott  vagyok.-mondta majd letette.
Várlak.-mondtam majd visszacsúsztattam a telefont a táskám zsebébe.
A buli letárgyalva Ruggero-val.-kacsintottam Mechire.
Gratulálok.-mosolygott.
Köszönöm.-mosolyogtam de a mosolyom lehervadt amikor megpillantottam a Mechi háta mögött közeledő Xabit. Ez meg mit keres itt??! 
Mechi, szerintem ne fordulj meg. Gyere menjünk be!- nyújtottam a kezem.
Miért mi a baj?-kérdezte és megfordult volna amikor megfogtam az arcát és elkezdtem rázni a fejét.

Tini engedj el!-kiabált Mechi.
Nem lehet!-kiabáltam. 
Engedj!- szabadult ki a szorításomból majd mosolyogva megfordult.
A francba..-motyogtam. Xabi ugyanis egy csokor rózsával közeledett.
Mit akarsz?-kérdezte Mechi.
Téged visszakapni!-mosolygott Xabi.
 Majd megkapsz mást. Engem pedig hagyjál békén.-mosolygott gúnyosan.
Figyelj, tényleg nem csináltam semmi rosszat!- mosolygott.
Én ezt nem így fogom fel. Tisztán közölted, hogy valami Laránál aludtál. Ezért is szakítottunk.- emlékeztette Mech.
De mindent félreértesz! Hagyd, hogy megmagyarázzam!- könyörgött Xabi.
Nem egyedül voltam ott! Kérdezz meg mást is!- javasolta.
Őszintén ezzel Xabi csak rontott a helyzeten.
Várjunk, ez se hangzott jobban..-mondta Xabi.
Hát nem!-kiabált Mechi.
Nem úgy gondoltam!- kezdte Xabi.
Nem érdekel, hogy hogy gondoltad. Majd megkérdezem Larát, vagy a többi csajt aki ott volt.- kacsintott Mechi.
Ne kezd már kérlek, téged szeretlek!-mondta Xabi.
Tudod mit!-kezdte Mech.
Igen?-csillant fel Xabi szeme.
Barátok lehetünk.-bólintott Mech. Xabi-nak onnantól könnyű dolga lesz.. 
Köszönöm!- kapta fel Xabi Mechit majd elkezdte ölelgetni.
De attól még nem járunk!-figyelmeztette Xabi-t.
Tudom, akkor is szeretlek. Ezt neked hoztam, tudom, hogy szereted.-adta át a rózsacsokrot.
Ebben a pillanatban érkezett a stúdió elé Ruggero.
Szia Ru, kié a verda?- kérdezte Xabi.
Egyik haveromé.-húzta le az ablakot.
Tini beszállsz?-kérdezte. 
Még szép.-rohantam az autó felé. Abban a pillanatban jött ki a stúdióból Stephie és Jorge is. Jorge szemei egyből rám szegeződtek.
Akkor majd holnap találkozunk!- kiabáltam ki a kocsiból.
Induljunk drágaságom.-röhögtem mire Ruggero rálépett a gázpedálra és indultunk is. Lett volna még időm átgondolni a dolgokat és mondani, hogy "Vigyél haza te iszákos teve!" de nem mondtam. Nem hiszem, hogy megbánom. Ruggero csak vigyáz rám. Egyre jobban kezdett görcsbe rándulni a gyomrom, minél jobban közeledtünk a disco felé.
Minden rendben?-kérdezte Ruggero.
Igen, persze.-mondtam csukott szemmel.
Na jó! Nem bírlak tovább nézni! Mi a baj?-kérdezte egy kis idő elteltével.
Nincs semmi, miből gondolod, hogy van?-kérdeztem.
Levert a víz és annyira ki vagy nyúlva, mint egy malac a mosóban.-mondta Rugge én pedig elnevettem magam.
Komolyan? Malac a mosóban?-nevettem kínomban.
Hé, Mechi abban az arany sortban úgy néz ki, mint malacon a zsebóra...-mondta.
Én erre nem szóltam semmit csak hülyén néztem rá.
Minden szögből nézve DURVA a látvány!- mondta én pedig mindent értettem.
Florenciának is vannak durva ruhái..-kezdte Rugge.
Kitalálom, úgy néz ki bennük, mint egy tangás pulyka?-nevettem.
Körülbelül.- bólogatott.
Gratulálok.-bólogattam.
Na de miért akarsz bulizni a Juntada Tinista előtt?-kérdezte.
Tini sose lehet másnapos?-kérdeztem.
Hidd el, nem olyan jó a másnaposság.-mondta komoly tekintettel.
Ne aggódj, nem leszek iszákos!-mosolyogtam.
Annyira..-motyogtam de szerencsére nem hallotta Rugge.
Meg is jöttünk.-parkolt le egy öt csillagos kivilágítású disco előtt.
A mindenit..- állt el a szavam.
Mi az? Nem elég puccos?-kérdezte.
Azt hittem valami kis sikátorban lesz...mint a legtöbb disco.- ámultam.
Menjünk inkább valami kukatanyára?- kérdezte.
Dehogyis. Itt szálljunk ki.-mondtam majd kipattantam a járműből.
Amúgy honnan ismered ezt a helyet?-kérdeztem amikor Ruggero is kiszállt.
Ide szoktunk járni Jorge-val NEON PARTY idején.-mosolygott majd becsapta az ajtót.
Mehetünk?-kérdezte és mosolyogva nyújtotta a kezét.
Igen uram. Nagyon kedves.-mondtam majd, mint egy nagy "Díva" belekapaszkodtam a karjába és húztam magam után. Amikor az ajtó elé értünk nekem mind a két lábam földbegyökerezett a két méteres biztonsági őrök láttán.
Igazolványt!- szólalt meg horrori mély hangján egy nigger őr aki még csak ránk se pillantott.
Pasquarelli.-szólalt meg Rugge, mire a benga őr csillogó szemekkel a kis törpe Ruggerora meredt.
Buenos Aires legjobb sorozatának sztárjai előtt nyitva állnak kapuink. A páholyban fenn van tartva a helyetek. A lányom imádja a Violettát, netán kaphatnék egy autogramot?- nyomott a kezembe egy tollat az őr. 
Hát persze. Kinek dedikálhatom?-kérdeztem.
Jackson.-mosolygott. 
A lánya neve Jackson?-kérdeztem ijedten.
Igen. A nejemnek komoly gondjai vannak a nevekkel.- vigyorgott én pedig nem kérdeztem többet csak dedikáltam.
"Legnagyobb rajongómnak, Jacksonnak.. Biztos rendkívül szép fiú leányzó vagy." 
Köszönöm.-mosolygott boldogan.
Menj..-lökött be az ajtón Ru.
A disco teli volt celebekkel, mindegyik sarokban álltak vagy húszan. Akit legelőször kiszúrtam szerintem Daniella Monet volt.
Te jó ég.-mondtam tátott szájjal.
Szia Ruggero.-sétált hozzánk egy felettébb dögös lány szőke hajjal.
Ó, helló Mira.- kacsintott Rugge.
Ruggero bemutatnál esetleg?-kérdeztem.
Á, felesleges. Tini Stoessel vagy. Mindenki ismer. A Stoessel família csillaga.- mosolygott.
Ne haragudj de én nem ismerlek.- mosolyogtam.
Mira Cosgrove.-nyújtott jobb kezet.
Úristen. Nagy rajongód vagyok.- ráztam meg a kezét.

Bocs, hogy megkérdezem de te mióta vagy szőke?-kérdeztem.
Nyugi, paróka. A második pohár pia után osztogatják.-mosolygott.
Értem. Hú, nagy rajongód vagyok!-vigyorogtam izgatottan.
Szintén.-mosolygott.
Mióta ismeritek egymást?-kérdeztem.
Hát, úgy két éve. Amióta legelőször találkoztunk.- mosolygott majd belekortyolt az italába.
Mit iszol? Jól néz ki.-mosolyogtam.
Hát, te ne kóstold meg.-mosolygott majd elhúzta a poharat az orrom elől.
Miért?-kérdeztem.
Mert neked ártani fog.-mosolygott.
Dehogy fog.-legyintettem.
Hány éves is vagy?-röhögött.
Tizenhét.-kacsintottam.
Szabad?-nézett kérdőn Rugge-ra.
No...-csóválta a fejét.
Te már próbáltad?-kérdeztem Rugge-tól.
Egyszer, úgy berúgtam, hogy egy hétig pink zebrákat kergettem..-mondta komoly arccal.
Ide a piát!- tartottam a kezem izgatottan.
Tini, ez garantáltan kilő!- figyelmeztetett Rugge.
Élni kell!-mosolyogtam majd kikaptam Mira kezéből a löttyöt. 
Az életre!-nyújtottam az égbe a poharat majd egyből lehúztam. Rendesen megszédültem, mindenből kettőt láttam. Az egész világ pink volt meg lila. Alig álltam a lábamon.
Tini jól vagy?-kérdezte Rugge.
Igen..-mondtam a fejemet fogva.
Mit csináljunk?-kérdezte Mira.
BULIZZUNK!-üvöltöttem el magam mire mindenki felém kapta a fejét és tapsolni meg sikítozni kezdtek.
TINI A HÁZBAN VAN GYEREKEK!-röhögtem majd megint belekortyoltam a poharamban lévő trutyiba.
Gyere szerelmem, vegyünk piát!- ragadtam meg Ruggero kezét majd elrángattam Mirától.
Hopsz a sári!- estem hasra egy ember lábában.
Tini jól vagy?-térdelt le mellém Ruggero.
Igen, persze. Jól vagyok. Gondoltam megszagolom ezt a minőségi szőnyeget.-mondtam majd belenyomtam a fejem abba a százéves szőnyegbe majd elkezdtem szaglászni. Hamu, sör, pálinka szagot árasztott, igazi felüdülés volt, hogy kimarta a szemem az erős alkohol szaga.
Tini, mindenki téged néz, állj már fel!-rángatta a karom Ruggero.
Nem, nekem ez így kényelmes!-rúg kapálóztam majd megint a szőnyegbe nyomtam a fejem.
Na jó! Majd én felállítalak!- mondta majd egy határozott mozdulattal felrántott a földről.
Menjünk inni!- hisztiztem.
Máris be vagy rúgva!- kiabált. 
Nembaj.- röhögtem majd elvettem az asztalról egy korsó sört.
Tessék, idd meg!-mutattam fel a tömör üveg poharat.
BULIZZUNK!-kiáltott Rugge majd kikapta a kezemből a korsót.
Karaoke!- üvöltöttem el magam.
Hé, majd én éneklek!- rohantam fel a színpadra. A lépcsőben fel is estem.
Na akkor, mi legyen?-kérdeztem a tömeget.
Euforia!- kiabálta egy részeg zöld hajú pasas.
Oké, gyere fel életem énekeljünk ketten.-mondtam.
Megyek is!- esett pofára Ruggero.
Jól vagy?- röhögtem el magam.
Ja, persze. Ismerkedek!- kapaszkodott bele egy csaj pólójába.
Ó, szia cica.-kacsintott Rugge.
Helló.-köszönt a csaj is.
Kivel jöttél?-kérdezte Rugge.
Egyedül.-kacsintott.
Oké, akkor várj meg.-kacsintott Rugge is majd arcon puszilta az idegen csajt.
Rugge végre felért mellé majd elkezdtünk énekelni. Atom hamis volt az egész, a legjobb szereplés. A legvégén amikor le kellett jönni a színpadról, mind a ketten pofára estünk.. túl sok a vezeték.

*A harmadik korsó sör után*

Teljesen kivagyok..-mondtam a hasamat fájlalva.
Én jól elvagyok.-mondta Ruggero majd hirtelen megfejelte a pultot.
Azt látom.-dőltem rá.
Két korsó sört kérnék.-jelent meg mellettem egy srác.
Ne is halljam..-mondtam fel se pillantva.
Nyugi cica.-paskolta meg a kezem. Ennél a mozdulatánál felemeltem a fejem és megpillantottam egy felettébb helyes srácot.
Gyertek bulizni!-hívott.
Én megyek.-mondtam majd elindultam. Ruggero viszont vagy eszméletlen vagy kiütötte a sok pia.
A srác egy pink parókát nyomott a fejemre majd elkezdtünk táncolni. 
Húsz perc múlva már hulla voltam.
Na nekem ennyi elég is volt.-mondtam majd visszaültem  Rugge mellé aki még mindig ugyanabban a pózban feküdt egy zöld parókával.
ÉBRESZTŐ!-kiabáltam mire Rugge az ijedségtől leesett a székről.
Köszi.-mondta majd felállt.
Hótrészeg vagy.-mondta.
Tudom.-bólogattam. Igazából onnan tudtam magamról, hogy az arcom világított a Neon festéktől, plusz éreztem, hogy négy lábon állok.
Így is gyönyörű vagy.-mosolygott.
Én erre csak elmosolyodtam és közelebb hajoltam Ruggero-hoz.
Azért ennyire nem vagy részeg.-röhögött a képembe Ruggero.
Sose csókolnálak meg.-röhögtem el magam én is.
Jaj anyám!!-kezdett röhögni. Őszintén a józan énemnek fogalma se volt, hogy miért szakadunk a röhögéstől de nembaj.
Jaj, pillanat. Üzenetet kell írnom valakinek- jelentettem ki mire Rugge megint felnevetett.
Kivettem a mobilt a zsebemből majd beléptem az üzenetekbe.

Üzenet küldője Tini, címzett Sarah: 




































Jaj, Sarah mindjárt itt van. Jaj de félek.-mondtam röhögve.
Ne törődj vele. Inkább idd meg ezt.-nyújtott felém egy poharat amiben neon sárga lötty volt.
Oké oké.-mondtam majd megittam az egészet. Majd szétvetette a fájdalom a fejem de nembaj.
Táncolunk?-kérdezte.
Aha.-mondtam majd megfogtam a kezét és a táncolok nagy nagy tömegébe húztam.
Gangnam style!-kiabálta Rugge majd elkezdte a táncot járni.
Hú!- kiabáltam. 
Legjobb!- ujjongtam.

*10 perc múlva* 

Figyelj én leülök, kihalok.-röhögtem.
Oké, menjünk.-mosolygott Rugge majd ketten ültünk vissza a pulthoz.
Szeretek veled bulizni.-mosolyogtam.
Én is veled.-mondta Rugge én pedig ISMÉT közeledni kezdtem..
Tini!- üvöltött valaki az ajtóból.
Mit akarsz?-fordultam meg hirtelen majd az ajtóban megláttam Frant és Saraht.... Na, végem van..
Itt a kutya meg a gazni.-röhögtem mire Rugge is megszakadt a röhögéstől.
Normális vagy?!- kiabált velem Fran.
M i bajod van? Nyugodj le, inkább igyál valamit.-mondtam majd majdnem elhánytam magam.
Tini gyere! Most azonnal hazaviszünk!- kiabált Sarah.
Nem te mondod meg...-kezdtem bele.
Banya!-mondtam mire Rugge é én újra elröhögtük magunkat.
Tini, hé Tini!-bökdöste a vállam Rugge.
Igen?-fordultam meg.
Ezt nézd, Jorge üzenete.-mutatta felém röhögve a kijelzőt..

Üzenet küldője Ruggero, címzett Yoyi:




































Az üzenetet olvasva mintha kijózanodtam volna..
Jorge is ide tart..-motyogtam.
Igen, szóval gyere már!- kiabált Sarah.
Nem akarok! Ruggero-val jól érzem magam.-mosolyogtam.
De hát hótrészeg vagy! Holnap Juntada Tinista! Azonnal gyere!- kiabált Fran is.
Nem vagytok a főnökeim, világos?- röhögtem.
Oké, B terv!- nézett Sarah Franra.
Na gyere, hazamegyünk!- jelentette ki Fran majd egy gyors mozdulattal megragadott és feldobott a vállára.
Engedj el!-kalimpáltam.
Holnap látlak drágám!-kiabált utánam Ruggero.
Ruggero te csak maradj csöndben és maradj itt!-üvöltött Sarah.
Egy gyors mozdulattal felkaptam egy étlapot a pultról és elkezdtem vele Frant püfölni.
Engedj el! Menjél fodrászhoz te puli!- püföltem.
Tini hagyd ezt abba!-szólt rám Fran.
Engedj el te papucsállatka!-csaptam képen az étlappal.
Na jó, elég volt!- csavarta ki a kezemből az étlapot.
Mit képzelsz te?! Te menjél fodrászhoz, te részeg hippi!- kezdett ütni az étlappal Fran.
Hagyd abba!-kiabáltam.
Tizenhét éves vagy és itt vagy hótrészegen! Úgy nézel ki mint egy csöves! Bűzlesz drága húgom!- ütött egyre erősebbe.
Ne püfölj már azzal a nyomorult étlappal!- kiabáltam.
Fran, ne üsd!- állt ki értem Sarah.
Oké.-állt le Fran.
Amikor kiértünk a parkolóba engem Fran beültetett a kocsiba majd rám zárta az ajtót. Elkezdett Sarah-val beszélgetni, szóval fogtam magam és lecsavartam az ablakot.
Köszi, hogy hívtál Tini miatt.-mosolygott Fran.
Ez csak természetes. Hiszen a bátyja vagy.-mosolygott kedvesen Sarah.
Nem mindenki tette volna meg. Mások körbefényképezték volna.-mosolygott.
De én nem vagyok olyan, mint a többiek. Tini nagyon jó barátnőm. Nem tenném azt vele.-mosolygott Sarah mire az autóból én is elmosolyodtam.
Na akkor, hazavigyelek?-kérdezte Fran.
Nem kell, köszi. Visszamegyek a klubba, Ruggero-ra vigyázni kell ameddig nem jön meg Jorge.-mosolygott.
Oké. - mosolygott Fran.
Holnap látlak.- mondta Sarah majd elindult a klub felé.
Várj!- kiáltott utána Fran.
Igen?-fordult vissza.
Még egyszer kösz.-sétált Sarahoz Fran majd megcsókolta.
Hé!-kiáltottam ki az ablakon.
Nyugi!- lökte el magától Sarah Frant.
Na azért!-kiabáltam majd behúztam az ablakot.
Akkor, szia.-mosolygott Fran majd beszállt mellém a kocsiba.
Sarah nem várta meg még elmegyünk, egyből visszarohant a klubba, hogy vigyázzon Ruggero-ra.
Imádom ezt a csajt.-mosolygott Fran majd elindultunk.
Sarah, tabu!-vigyorogtam.
Mert? Tök szép csaj, rohadt jó fej. Ő is bír engem.-mosolygott.
Nem akarom, hogy megbántsd..-mondtam.
Részeg vagy. Pont én bántanám meg?-nézett rám.
Részegen is megismerem.-mondtam.
Nem bántom, ne félj. Szeretem, egy rossz szavam nem lehet.-mosolygott.
Ő is szeret.-dőltem hátra.
 Te inkább csak azzal foglalkozz, hogy a holnapi Juntada Tinista-t milyen állapotban fogod megcsinálni!- mondta Fran majd az útra meredt.
Francba... a Juntada!

Hola! 
Remélem tetszett ez a rész, igaz eléggé izé lett. A részeg rész eléggé gagyi lett, mert sose írtam részegekről. Na, szóval mindenki sztorija Happy-End lett. Kivéve Tinié... ő szenved Jorge miatt, de azt garantálom, hogy nem sokáig. Xabi tovább küzd Mechi szívéért Fran pedig nagyot lépett Sarah szemében. Mindenki örül.
Köszönöm, hogy elolvastátok. :)
A következő rész holnaputánra várható. :D

Adiós! :) Buenos Noches! 

1 megjegyzés: