2014. július 19., szombat

Sección 3 - Másnapos

Hola Todos! 
Na, szóval. Juntada Tinista. Tini életében elérkezett a "nagy nap" amit az okos fejének köszönhetően másnaposan éli át.  Bár, a legutóbbi részben nem írtam le, hogy Tini hamar hazaért és volt ideje aludni. Annyira nem is volt berúgva, mint Ruggero ezért ő még jobban is járt.
Jó olvasást :D


*Reggel*

Ébresztő!-bökdöste a vállam Fran.
Hagyjál békén, aludni akarok!- húztam a fejemre a párnám.
Hé! Ha este bulizol akkor vállald a következményeit!- mondta mérgesen majd lehúzta rólam a takarót.
Nem akarok..-mondtam és a fejemre húztam a párnám.
Rád várunk!-mondta.
Várunk?? Te meg ki?-kérdeztem.
Az meglepetés. Akitől bocsánatot kell kérned mert olyan helyzetben látott ahogy nem kellett volna..-mondta lehangolóan.
SARAH!-riadtam fel hirtelen.
Bingó!-tapsolt gúnyosan Fran.
Máris megyek!-pattantam ki az ágyból.
Hova akarnál menni?!-kiabált Fran.
Hát, dolgozni. Mert?-nézett hülyén.
Lefürödtél?-kérdezte.

Igen, az az utolsó emlékem hogy állok a zuhany alatt és folyatom magamra a meleg vizet.-bólogattam.
Oké, akkor most mars! Sarah lent ül a konyhapultnál.-mosolygott.
Megyek is.-rohantam. Fran is egyből iramodott utánam. Amikor leértem megpillantottam Sarah-t, aki a konyhapultnál üldögélt Fran kabátjában és ivott valamit.
Szia..-köszöntem.
Szia Tini..-köszönt mosolyogva.
Hát te?-kérdeztem.
Fran áthívott..-mondta.
Értem..Kérlek ne haragudj a tegnap történtek miatt... Azért se, hogy félbeszakítottam a "NAGY" csókotokat.-hajtottam le a fejem.
Egy! Nem haragszom azért amiért a szerelmi bánatodat piába fojtottad. Kettő! Nembaj, hogy félbeszakítottad, mert az eredmény legalább megvan.-mosolygott.
Hogy érted?-csillant fel a szemem.
Tini, Sarah az új barátnőm.-mosolygott Fran.
Hogy mi van?-néztem rájuk a lehető leghülyébb fejemmel.
Baj?-szeppent meg Sarah.
Dehogy baj.-válaszolt helyettem Fran.
Neked nem! De Tini szájából szeretném hallani.-nézett rám Sarah szomorú arccal.
Hát..izé.. Legyek bunkó? Szúrjam el a bátyám esélyét az igaz szerelemre? Hát, tény! Minden TINISTA odavan a bátyámért, de persze Frannak senki se kell. De, most itt van Sarah. Tetszenek egymásnak..
Remélem, hogy nem sze..sze..sze..szerelmesek.-gondoltam magamban, majd visszanyeltem a tegnapi disco kaját.  De Fran mindennél fontosabb számomra, szóval..
Örülök, hogy együtt boldogok vagytok.-mosolyogtam.
Köszi.-ugrott boldogan a nyakamba Sarah.
Szívesen.-mosolyogtam majd gyilkos szemekkel néztem Franra.
Mi az?- mozgatta a száját.
Véged van!- mondtam hangok nélkül mire Fran leült a pulthoz és az arca elé emelte az újságot.
Azon izgultam, hogy örülni fogsz-e.- mosolygott lelkesen.
Hát, hogyne.-kamuztam.
Nagyon megkönnyebbültem.-mosolygott.
Jaj, te jó ég!-pillantott az órájára.
Mi az?-kérdeztem.
Lekésed a próbát!-kiabált ijedten.
Mi?! Melyiket?- riadtam meg én is, mert beugrott, hogy ma két próbám is lesz.
A Violetta próbát.-állapított meg.
Basszus, tényleg! Ma pedig a Leonetta csókot vesszük fel! Jaj! Beszélnem kell Ruggero-val! Remélem semmit se mondott Jorge-nak! Istenem induljunk már...-rohantam el.
SARAH!- üvöltöttem vissza, hogy jöjjön már. 
Ja, megyek!- kapott észbe majd mint az eszeveszettek rohanni kezdtünk.
Komolyan Tini? Futunk odáig?- kérdezte a ház előtt Sarah. Én is megálltam egy pillanatra majd elgondolkodtam. A stúdió innen rohadtul messze van.
Nem!- akadt meg a szemem egy erre pont meglelő járműn.
Azon megyünk!- mutattam a szomszéd háza előtt álló rózsaszín triciklikre. 
Most ugye csak viccelsz?-nézett rám Sarah rémülten.
Oda akarsz érni kukacoskodni vagy kivárod még ide nem sétál a stúdió?-néztem rá.
Megvárom még idesétál..-gondolkozott.
Gyere már!- ragadtam meg a kezét majd egyenesen a szomszéd házához rángattam.
Tini, most komolyan el akarod lopni egy kis csaj bringáját?- nézett rám szánalmasan.
Nem, itt hagyunk neki "bérdíjat".-kacsintottam majd előhúztam a zsebemből 10 dollárt.
Mit kezd a kis csaj a pénzeddel?-kérdezte unottan.
Vesz belőle cukorkát.-kacsintottam majd beraktam a pénzt a postaládába.
De annyi cukortól sok lesz a lyukas foga!-kiabált Sarah.
Jól van!-túrtam a zsebembe.
Még tíz dollár fogorvosra.-dobtam bele a pénzt a postaládába.
Így már jó?-mosolyogtam.
Fantasztikus.-mosolygott gúnyosan.
Végre.-tapsikoltam.
Huszonnégy éves korodig nem ihatsz alkoholt, megértetted?-nézett rám.
Nem kell aggódnod. Na pattanj fel!- mosolyogtam, majd megemeltem a triciklit.
Most komolyan egy három kerekű járgányon fogunk eljutni a stúdióba?-kérdezte.
Felülsz?-kérdeztem majd én boldogan felpattantam.
Nem!-mosolygott.
Ülj már fel!-üvöltöttem mire megijedt és felszállt a másik triciklire.
Ha képek kerülnek fel az internetre, véged van Stoessel!- fenyegetett.
Nekem több vesztenivalóm van, mint neked, mégis itt ülök egy pink háromkerekűn amit két éveseknek terveztek.- mosolyogtam.
Jogos..-bólintott.
Induljunk, mert elkésel!- kiabált Sarah majd rástartoltam.
Amikor elindultunk, megpróbáltunk "száguldani" 

*Stúdiónál*

Végre itt vagyunk!-dőlt fel a triciklivel együtt Sarah.
Nem értem, hogy a kicsik, hogy bírják ki ezt a borzalmat!- dőltem le mellé.
Jorge-val tisztáznod kell a dolgaidat..-lihegett.
Előbb inkább Ruggero-val óhajtok beszélni..-lihegtem.
Mechinek elmondod?-kérdezte.
Nem tudom..-lihegtem az égre meredve.
Mit kellene elmondani Mehcinek?- állt mellénk Mechi.
Mechi!- ültem fel a földről.
Mióta állsz te itt?-vigyorogtam kétségbeesetten.
Most jöttem ki. Na! Mit kéne nekem elmondani?- fonta keresztbe a karjait.
Semmit.-mosolyogtam.
Tényleg?-nézett rám gyanúsan.
Aha..-bólogattam.
Sarah, te nem hazudhatsz! Újságíró vagy!-fordult Sarah felé.
Mit akar Tini elmondani!-kérdezte Sarah-t.
Sajnálom Mercedes, de ez nem publikus adat.-mosolygott kedvesen.
Rendben... Akkor ne mond el!- kiabált majd mérgesen elviharzott.
Ne, Mechi kérlek!- kiabáltam utána de már későn.
A francba!- dőltem vissza a fűbe.
Be kéne menni.-mosolygott Sarah majd felsegített a földről.
Menjünk.-álltam talpra majd a tricikliket megragadva besétáltunk a stúdióba.
Gyorsan besétáltunk az épületbe, majd onnan egyenesen az öltözőbe. Szokásosan Cande és Lodo volt ott.
Sziasztok.-mosolyogtam Sarah-val a jobb oldalamon.
Szia...sztok.-pillantott ránk Lodo.
Ne haragudj, téged még nem ismerlek. Én Lodovica Comello vagyok. Énekes színésznő-nyújtott baráti jobbot Lodo.
Szia, én Sarah vagyok. Újságíró.-rázott kezet Sarah Lodoval.
Az jó állás. Nagy a hatalom.-kacsintott Cande.
Hát, a sztár élet se lehet unalmas.-nevetett fel Sarah.
Én átöltözök gyorsan.-mondtam majd leültem a helyemre és öltözködni kezdtem.
Sarah, szerinted melyik a legjobb dalunk?-kérdezte Lodo valami papírt nézve.
Hát, melyik évadból?-mosolygott.
Mindegy.- vont vállat Lodo.
Akkor a Podemos.-mosolygott.
Rendben, akkor az lesz az első.-írta fel a papírra.
Mit terveztek?-kérdeztem.
Hát, a koncert listáját mi tervezzük meg.- mondta Lodo.
És pont a Podemos-al kezdjük?-néztem rájuk. 
Hát, nem. Az eleje megvan. Csak a vége felé kellett volna ötlet.-bólogatott Cande.
Aha, akkor hogy lesznek a számok?-kérdeztem.
Hát sorban; 
Veo veo
En mi mundo
Junto a ti
Are you ready for the ride
Voy por ti
Si es por amor
Mi mejor momento
Algo se enciende 
Ser mejor
On Beat
Euforia
Podemos
Nuestro Camino
Nel miel mundo 

Most komolyan ennyit írtatok fel?-csodálkoztam.
Hát, a legjobbakat.-mosolyogtak.
Oké.. Csak győzzük majd énekelni.-mosolyogtam majd elkészültem.
Mehetünk?-kérdezte Sarah.
Igen, igyekezzünk.-mosolyogtam.
Várjatok, megyünk mi is!- pattant fel a listával együtt Cande és Lodo is.
Oké, futás.-kezdtem versenybe.
Várj meg Tini!- rohant utánam Sarah. Amikor beértünk a próbaterembe mindenki beszélgetett, ám legtöbbet próbáltak.
Sziasztok.-sétáltunk be.
Jorge éppen mosolyogva felém közeledett amikor Rugge megzavarta.
Tini!-rohant hozzám, mint az esze-veszett.
Ruggero jól vagy?-ragadtam meg a karját.
Szia, Sarah.-intett a mellettem álló barátnőmnek.
Hali.-intett.
Jól vagy?-nézett a szemembe.
Igen. Nem lőttem ki magam annyira.-mosolyogtam.
Nagyon paráztam este, nehogy bajod legyen.-mondta.
Nyugi, épségben hazaértem. Épségben lefürödtem. Épségben keltem.-mosolyogtam.
Akkor is féltem.-mondta én pedig megöleltem.
Olyan vagy mint a bátyám.-öleltem szorosabban.
Oké. Jorge tegnap eléggé apáskodott amikor észrevett a bárban.-engedtük el egymást.
El tudom hinni.-mosolyogtam.
Ja, rólad is magyarázott valamit, de nem hallottam, elaludtam.-mosolygott.
Tudja, hogy veled voltam?!-ijedtem meg.
Nem, nem tudja. Ne aggódj, nem hagyom, hogy megtudja.-mosolygott.
Köszönöm. Jorge nem tudhatja meg!- mondtam kissé hangosan.
Jorge mit nem tudhat meg?-állt mellém Jorge.
A francba..-sütöttem le a szemem. 
Na, ebből hogy mászok ki?! Mechi is elment a hülyeségem miatt, de Jorge szemében nem járatom le magam..

                                                                 
                                      Continuará...
                                                     folytatjuk...




Hola! 
Ez a rész sokkal rövidebb lett, mert sietve kellett megírnom. Remélem ez a rész is tetszeni fog nektek, folytatni fogom! :) 

Az a probléma, hogy a jövőhéten elutazunk és nem leszek internetközelben. 
Jövőhéten vasárnap jön a folytatás! Remélem addig velem maradtok. Sietni fogok, és nem unom meg a blogot. Kérlek, maradjatok velem. :) Jövőhéten találkozunk.

Adiós! Buenos Noches! 

2 megjegyzés: