2014. július 30., szerda

Sección 4 - Juntada Tinista

Hola!
Újra itt vagyok én és a blogom! :)
Remélem hiányoztunk, mert ti nagyon is.
Szóval, aki még emlékszik az előző részre az tudja, hogy hol hagytuk abba :)
Remélem tetszeni fog az új rész! Ma úgyis, DUPLA résszel jövök, sőt, lehet TRIPLA! :) 


Nem tudok mit mondani.. Jorge egyenesen a tekintetem kereste de Ruggero-n és a földön kívül sehova se tudtam nézni. 
Tini?-szólalt meg Jorge.
Szia..-néztem rá vicsorogva.
Na, mit nem kell Jorge-nak elmondani?-kérdezte ismét.
Ki az a Jorge?-kezdtem birizgálni az egyik szőke tincsem.
Ennyire nem vagy szőke..-fonta keresztbe a karjait maga előtt.
Biztos vagy benne?-hajolt át a vállam fölött Rugge.
Te csak fogd be..-szólt Jorge.
Igen is..-bukott le Rugge.
Tini! Mond már el!- nézett a szemembe.
Mit kéne elmondanom?-furfangoskodtam.
Hogy miért viselkedtek így Ruggero-val!-sóhajtott.
Mert...öm...-gondolkoztam.
Mégis mit mondjak? Mert az apám? Fuj, milyen lenne már? Mert elköltözünk? Én és Rugge? Mégis hova?! Mert az eltitkolt húga vagyok? Te jó isten, azt meg hogyan?! A francba.. mit mondjak?!- cikáztak a fejemben a gondolatok.
Mert járunk!-jelent meg ismét a vállamnál Rugge.
Mi van?!-fordultunk mind a ketten Rugge felé.
Vagyis, igen..-fordultam vissza.
Mégis mikor?- értetlenkedett.
Tegnap..-válaszolt helyettem.
Áh..Értem...-vakarta meg a tarkóját.
Hát, örülök nektek. Köszi, hogy őszinték voltatok.-mosolygott.
MOSOLYOG?! Amikor én megtudtam, hogy ő és Stephie, teljesen romokba dőltem. Jorge meg itt mosolyog?! 
Örülök, hogy ilyen boldog vagy..-néztem rá szúrós egyben sértődött tekintettel.
Na, én kiugrom az öltözőbe. Mindjárt jövök.- mosolygott majd az üvegével a kezében elsétált.
Járunk?! Komolyan? Miért nem azt mondtad, hogy a szomszédom macskájának a háziállata vagy?!- kiabáltam.
Szerintem ez jobb megoldás.-vigyorgott.
Egy kis bökkenővel nem számolsz!-ragadtam meg a karját.
Mégpedig?-ijedt meg.
Jorge a legjobb barátod, azaz az én VOLT barátom!- hangsúlyoztam a VOLT szót.
És?-értetlenkedett. 
Még mindig szeretem!-nyögtem ki mire Rugge észbekapott.
Juj.-szörnyedt el.
Látom magadhoz tértél!-mondtam kétségbeesetten.
Most már esélyem se lesz visszaszerezni..-fogtam a fejem.
Nyugi, ő is szeret.-vont vállat.
Kérlek, ne most viccelődj!- néztem rá mérgesen.
Tini!- ragadta meg a vállam.
Jorge, túllépett. Megpróbálhatnád te is! Meddig akarsz szenvedni? Martina Stoessel vagy! Milliók vannak oda érted, akik most azonnal megkérnék a kezed, az garantált! Te meg itt egy srác miatt hisztizel. Szerzett magának egy ronda banyát! Fogadd el, ne törődj vele!- magyarázott. 
De te ezt honnan tudhatnád?- nyögtem ki gúnyosan.
Áu...-hajtotta le a fejét.
Jaj, Rugge ne haragudj..-csaptam homlokon magam. Igaz, hogy nekem voltak fiúim, de ez a megjegyzés tényleg tuskóság volt tőlem.. Hisz, Rugge régóta szingli.
Na tisztázzunk valamit, itt és most!- mondta mérgesen. 
Ajaj..-motyogtam.
Ez rossz húzás volt tőled! Nem akarok barátnőt, a munka mellett nincs annyi időm, mint nektek! Többet kell gyakorolnom, a dalokat, a szöveget! Egy csaj mellett csak elveszteném a fejem! Igen, tudom, hogy szingli vagyok már hosszú ideje de nem kell barátnő!..-mondta de a mondat végére nagyon elgyengült.
Ne haragudj, kérlek.-motyogtam.
Hagyjuk, ilyen hülyeség miatt nem haragszok meg.-mondta majd a kezével megdörzsölte az arcát.
Szörnyű vagyok..-mondtam szomorúan majd leültem a földre.
Hát..-mondta majd leült mellém.
Hé! Már így is rosszul vagyok, ne fokozd!- kuporodtam össze.
Hát, bocsi..-simította meg a karom.
Van még itt egy kis baki..-folytatta.
Mi?-szegeztem tekintetem az új "pasimra".
Jorge tuti elmondja Stephie-nek, aki továbbítja az egész stúdiónak! Szóval, bemutassalak anyámnak?- vigyorgott.
Ismerem anyádat.-mondtam.
Attól nem akarod megismerni?-biggyesztette le az ajkát.
De ismerem anyádat!- erősködtem.
Szóval szakítani akarsz?!- kiabált.
Nem! Mutass be anyádnak.-enyhültem meg, mint valami idióta.
Oké.-mondta vicsorogva.
Te beteg vagy.-mondtam majd mind a ketten felröhögtünk.
Jaj, a kis szerelmes gerlepár milyen jól szórakozik!- sétált mellém keresztbe tett kézzel Stephie (!!) 
Mit akarsz Stephie?- ültem Rugge mellé.
Csak gratulálni akartam a "virágzó" kapcsolatotokhoz.-vigyorgott.
Lekophatnál!-mondtam kissé indulatosabban, mint ahogy terveztem.
Nyugi Tini, csak annyit akarok még mondani, hogy örülök, hogy lekoptál végre a pasimról. Szegény Jorge eléggé depis volt, mert nem tudta, hogy milyen módon közölje veled, hogy megkérte a kezem..-vigyorgott. Stephie mondatát, nem bírtam feldolgozni. Mi az, hogy megkérte a kezét?! 
Jaj Tini! Örülj annak, hogy végre boldog lesz nélküled.-mosolygott.
Lekopsz vagy vársz még egy kicsit és mentővel visznek el?- mosolygott Ruggero.
Nem félek tőled Ruggero. Olyan dolog van a tulajdonomban ami véget vet a Jorge-val való barátságodnak... egy életre.-kacsintott mire én is visszanyertem az eredeti színem.
Mire gondolsz?-szóltam közbe.
Igen, jól hallottad. Ruggero elveszíti a legjobb barátját, te pedig Jorge bizalmát.-vigyorgott.
Nyögd ki, hogy mit akarsz!- vett mély levegőt Rugge.
Hát, egy kis számla érkezett az öltözőbe.-röhögött.
Miféle számla?- álltam lábra.
Hát, egy szép kerek számla, kerek 80$ összeggel. Ami összesen, ha jól néztem, 5 korsó sör és három pohárnyi Neon-Lights..-vigyorgott olyan "végetek van!" arccal.
Honnan veszed, hogy nem a drága vőlegényed partizott?-kérdeztem.
Tini, Tini, Tini..-csóválta a fejét.
Egy! Jorge tegnap elment a discoba, de azért, hogy egy hülye állatot hazavigyen..-mosolygott.
Kettő! A számla Ruggero Pasquarelli nevén áll. Plusz, egy kis autogram Martina Stoessel-től, alias "Tini"!- vigyorgott mire meginogtam.
Szóval, a kis drága "szent" tegnap úgy elázott, hogy csak úgy terjengenek a képek.-folytatta.
Nincsenek semmiféle képek! Hiába hazudsz!- feleselt Rugge.
Tényleg? Akkor, ez mi?- húzott el a nadrágzsebéből egy félbehajtott papírt. 
Hát, nem tudom. Talán wc-papír, esetleg taknyos zsebkendő..-gondolkozott Rugge.
Nem vagy vicces Pasquarelli!- vicsorgott.
Nem viccnek szántam..-kezdett hátrálni. 
Istenem, mutasd már!-sürgettem mire széthajtotta a papírt.
Te jó isten..-motyogtam mikor rápillantottam. A képen én voltam rózsaszín hajjal, mellettem Ruggero, zöld hajjal, aki mellett pedig Miranda állt szőke hajjal.
Hát igen, szóval nem Ruggero itt az egyetlen bűnös!- vigyorgott majd összegyűrte a képet.
Nem hagyom!- mondtam majd meglöktem Stephie-t aki természetesen seggre érkezett.
Te normális vagy?!- kiabált.
Nem mindig.-rohantam ki a teremből.
Az egész famíliád beteg!- üvöltött utánam.
Egyenesen a fiúk öltözőjéhez siettem. Amikor odaértem, igaz, hogy ki volt rakva a "Kérem, ne zavarjanak!" tábla, de ebben az esetben nem érdekelt, lenyomtam a kilincset és betörtem az öltözőbe.
Mindenki megállni!-üvöltötttem.
Á, te jó ég!-csaptam pofán magam majd leestem a földre. Ugyanis olyan látvány fogadott ami örökre beleégett a retinámba. A srácok nem voltak normálisan felöltözködve... (!!)
Tini jól vagy?- riadt meg Facu.
Nem, azt hiszem, hogy kinyomtam a szemem!-sopánkodtam.
Mit nem értesz meg azon, hogy kérem ne zavarjanak? Tini, DO NOT DISTURB!-segített fel.
Bocsi!- vettem el a kezem az arcom elől.
Azt istenit, nem öltöznétek fel?!- kiabáltam amikor megláttam a nadrág nélküli Xabit és póló nélküli Samu-t.
Tini, neked nem kéne itt lenni.-mondta Xabi akit egy kicsit se érdekelt a mondandóm.
Jorge itt van?-kérdeztem hunyorítva.
Hát..-habozott Nico.
Mi van?- sétált elő póló nélkül Jorge.
Wow..-csillant fel a szemem. Te jó isten! Az a kockahas, egyszerűen mesebeli! 
Mit keresel a fiú öltözőben?!-ragadta meg a karom, majd a szekrények mögé ráncigált.
Csak egy papírért jöttem.- mosolyogtam.
Nem bírtál volna akkor jönni amikor mondjuk nincs tele az öltöző félmeztelen srácokkal?!- kérdezte idegesen.
Bocsi, de ez sürgős!- ugráltam.
Akkor miért nem a pasid jött?-kérdezte.
Mert mással van elfoglalva!-hadartam.
Igazi álompasi.. Nem ér rá foglalkozni a nőjével, micsoda tuskó..-motyogta.
Pardon?-háborodtam fel.
Te beszélsz?! Aki perpillanat azt se tudja, hogy merre mászkál a csaja!-kiabáltam.
Csöndesebben!-kapta a kezét a szám elé.
Vedd el, vagy leharapom!- mondtam mire elkapta a kezét.
Add ide a cetlim és elmegyek!- nyaggattam.
Ezt a cetlit?- húzott elő egy papírt a farzsebéből.
Igen!-kapta volna ki a kezéből de sajnos nem jött össze, mivel a karját az égnek emelte.
Kérlek Jorge, add ide!- könyörögtem. 
No, no, no!- csóválta a fejét.
Kérlek! Könyörgöm!- ugrándoztam.
Ha szeretsz is még valamennyire akkor nem olvasod el!-nyögtem ki.
Akkor is látnom kell!- mondta majd se perc alatt szétnyitotta a cetlit és alaposan olvasni kezdte.
Ezt olvasta hangosan;
Számla tulajdonosa; - Ruggero Pasquarelli
                                   -  Tini Stoessel
Számla kiállítási időpontja; 2014.07.20
Vételáruk;          -1 korsó sör  
                          -1 korsó sör
                          -1 korsó sör
                          -1 korsó sör
                          -1 korsó sör
                x5 korsó
                               - 1 pohár Neon Lights
                               - 1 pohár Neon Lights
                                - 1 pohár Neon Lights 
                x5 pohár

Összesítés;   80$

Mi a büdös franc?!- üvöltött Jorge.
A szemei csak úgy szikráztak.
Na most vége van!- gyűrte össze a cetlit, majd ököllel belevert egyet a szekrénybe.
Jorge, normális vagy? Állj már meg!-rohantam utána.
Tini! Most mi van?-kiabált utánam Facu.
Hívjátok Sergio-t!- mondtam majd a villám sebességgel rohanó Jorge után siettem...

                                                                   Continuará..
                                                      folytatjuk...
Hola!
Na, akkor remélem tetszett, igaz rövidke rész lett kicsit, de most tripla rész lesz :) 
Szóval, remélem tetszett,  várom a kommenteket! :)
Holnap hozom a másik részt!


Buenos Noches, Chau! :)




4 megjegyzés: